Susţine eroii din linia întâi

CAMPANIA PUBLICITARA

"Sustine Eroii din linia întâi!"

REGULAMENTUL OFICIAL

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

1.1   Campania publicitara “Sustine Eroii din linia intai!” este organizata si desfasurata de Caroli Foods Group SRL, o societate comerciala din Romania, cu sediu social in Pitesti, Intrarea Abatorului, nr. 30, jud. Arges,  inmatriculata la Registrul Comertului cu numarul J03/38/2003, avand cod unic de inregistrare RO 6543790 , Capital social subscris (total RON): 2110, IBAN RO30RNCB0721027072290001, BCR, sucursala Mall Plazza, tel.021.444.08.09 ; fax:021.444.08.10 (”Organizator” sau „CFG”).

  • Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile regulamentului oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate mai jos ("Regulamentul Oficial").

1.3  Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa publicarea acestor modificari pe  https://www.casacarolistilor.ro/

 

SECTIUNEA 2. DURATA  si LOCUL  de DESFASURARE ale CAMPANIEI

 

2.1 Campania va fi lansata  la data de 01.05.2020 ora 13:00 a.m. si se va desfasura pana cel mai tarziu  in data            de 31.05.2020 inclusiv, ora 23:59:59 p.m;

  • Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a modifica prezentul Regulament Oficial si de a anunta acest lucru public pe site-ul https://www.casacarolistilor.ro/.
  • Locul de desfasurare al campaniei :

Etapa 1 : lansare invitatii pe Casa  Carolistilor: https://www.casacarolistilor.ro/ si  transmitere mesaje de multumire si  upload poze cu preparate pe paginile de Facebook ale brand-urilor implicate in campanie: Campofrio: https://www.facebook.com/CampofrioRomania/, Sissi: https://www.facebook.com/SissiRomania/, Caroli: https://www.facebook.com/caroli.romania/, Maestro Natural: https://www.facebook.com/Maestro.Natural, Caroli Foods Group: https://www.facebook.com/CaroliFoodsGroup/, Caroli Foods Group Cariere:

https://www.facebook.com/CaroliFoodsCariere/ si de Instagram: Sissi https://instagram.com/sissi.romania; Carolino: https://instagram.com/servetelul.carolino; Maestro: https://instagram.com/maestronatural; Campofrio Active Snack: https://instagram.com/campofrioactivesnack.

Totodata, consumatorii pot trimite mesaje de multumire si  upload poze cu preparate pe paginile din Social Media ale influencerilor implicati in campanie: Cosmin Nedelcu (aka Micutzu), Sebastian Flicea (aka Flick domnul Rima), Mirela Retegan (inclusiv Gasca Zurli), Alexandra Badoi, Serin Jemaa si Victor Tapeanu, dar si pe pagina de Facebook a Radio Zu.

 

Etapa 2 : picnic digital pe platforma Casa Carolistilor : https://www.casacarolistilor.ro/

Etapa 3 : livrarea produselor preparate de Chef Nicolai Tand si echipa sa pe intreg teritoriul Romaniei

 

SECTIUNEA 3. MARCILE PARTICIPANTE / SCOPUL CAMPANIEI

 

3.1 Brandurile detinute de Caroli Foods Group participante in cadrul campaniei sunt: Sissi, Caroli, Campofrio si Maestro, care vor sustine o vasta si ampla initiativa de multumire a eroilor din prima linie, organizata astfel:

Etapa 1  - lansarea invitatiei, adresate tuturor persoanele majore din Romania, de a transmite un mesaj de multumire insotit de o poza cu un preparat preferat din cadrul categoriilor  de preparate stabilite in campanie (sandwich Caroli, Campofrio hot dog, Campofrio snack, Maestro preparat cu carnati, aperitivele Sissi) catre eroii care activeaza in Prima Linie;

Etapa 2   - organizarea Celui mai mare Picnic digital pe www.casacarolistilor.ro in data de 9 Mai;

Etapa 3 - livrarea produselor propuse de catre consumatori si pregatite cu ajutorul Master Chef-ului agreat in campanie catre Eroii din Prima Linie in perioada 11 mai 2020 – 31 Mai 2020.

 

3.2. Scopul Campaniei este acela de a colecta cat mai multe mesaje de multumire adresate eroilor care activeaza in Romania in prima linie, pe durata starii de urgenta/alerta instituita legal in Romania, (mesaje ce vor fi prezentate si postate pe data de 9 mai 2020 pe www.casacarolistilor.ro) si de a livra catre acestia propuse prin intermediul unor fotografii, de catre consumatori in mediul digital, cu produsele incluse in campanie: Caroli, Campofrio, Sissi si Maestro. 

Pentru derularea optima a campaniei, Organizatorul defineste „EROI DIN PRIMA LINIE” ca fiind: angajati si reprezentanti ai spitalelor, farmaciilor, din zona comertului de retail, armatei, politiei, pompierilor, serviciilor postale/de curierat, fabrici, institutii media, etc.

Fiecare fotografie propusa ca preparat in mediul virtual va fi reprezenta un preparat real care va fi livrat eroilor din prima linie de catre Caroli Foods Group, pana la o valoare maxima de 250.000 RON fara TVA a produselor  Caroli Foods Group utilizate in acest scop.

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

  • Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice majore, cetateni romani, cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania, care au disponibilitatea de a furniza reteta preparatului in cazul in care acesta va fi selectat drept castigator in una sau oricare din cele 6 categorii de preparate.
  • La aceasta Campanie nu au drept de participare persoanele a caror varsta este mai mica de 18 ani, la data inscrierii in campanie, adica la data de 01.05.2020. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor sub varsta de 18 ani.
  • Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii sau care au participat la Campanie desi nu aveau drept de participare, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiilor astfel castigate si de a urmari in instanta respectivele persoane pentru recuperarea premiilor si a prejudiciilor cauzate.
  • Orice incercare de fraudare, de incalcare si/sau nerespectare a conditiilor de participare se soldeaza cu eliminarea definitiva a participantului in cauza, acesta urmand a fi informat in scris cu privire la aceasta decizie.

 

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

 

5.1 Pe scurt, mecanismul campaniei poate fi rezumat astfel:

Consumatorii din Romania vor fi invitati sa posteze (atat in social media pe paginile Brandurilor incluse in campanie: Caroli, Campofrio, Sissi si Maestro cat si pe platformele influencerilor agreati in campanie) cat mai multe mesaje de multumire adresate EROILOR DIN PRIMA LINIE (angajati si reprezentanti ai spitalelor, farmaciilor, din zona comertului de retail, armatei, politiei, pompierilor, serviciilor postale/de curierat etc) insotite de cate o fotografie cu cele mai bune rețete de gustari (aperitive, sandwich-uri, hot-dog, snacking și cârnați) si cu adaugarea hashtag-ului #GrijaPentruBine.

Mesajele si fotografiile primite vor fi prezentate pe data de 9 mai 2020 pe www.casacarolistilor.ro, in cadrul unui picnic online realizat de catre Organizator, intre orele 11:00 si 13:00, si publicate pe paginile de Facebook ale brandurilor si/sau influencerilor participanti in campanie si/sau pe www.casacarolistilor.ro.

Din toate fotografiile cu cele mai bune rețete de gustari (aperitive, sandwich-uri, hot-dog, snacking și cârnați) postate de catre consumatori in Social Media, conform regulamentului, Chef Tand va alege, din cele mai votate 10 retete din fiecare categorie, cate un fel de gustare din fiecare dintre cele 6 categorii. Gustarea aleasa va fi apoi transformata in gustare reala, pe care Caroli Foods o va dona eroilor din prima linie, echivaland numarul preparatelor cu produsele incluse in campanie: Caroli, Campofrio, Sisi si Maestro donate cu numarul fotografiilor si comentariilor primite. Preparatele donate vor fi livrate catre eroi din Prima Linie pana la data de 31.05.2020. 

 

5.2. In detaliu, mecanismul campaniei presupune ca membrii comunitatilor din social media atat ale Brandurilor din campanie cat si ale influencerilor care activeaza pe platformele de socializare Facebook  Instagram si / sau Youtube trebuie sa pregateasca unul din cele 6 tipuri de preparate culinare pentru 4 Brand-uri ale CFG si anume:

  • Caroli – Sandwich-ul Caroli sau Caroli - Sandwich-ul Carolino;
  • Sissi – Platoul cu aperitiv;
  • Campofrio – Hot-dog-ul de la Campofrio sau gustare Campofrio meat snacks.
  • Maestro – preparat cu carnatii Maestro Natural

 

sa fotografieze acel preparat si sa faca upload fotografiei intr-un comentariu pe pagina de Brand sau in cadrul postarii principale a influencerului alaturi de mesajul de apreciere cu adaugarea hashtag-ului #GrijaPentruBine, cu respectarea conditiilor de la pct. 5.9.

 

5.3. Paginile de Brand unde se va desfasura aceasta campanie in Social media sunt:

https://www.facebook.com/CampofrioRomania/, Sissi:https://www.facebook.com/SissiRomania/, Caroli: https://www.facebook.com/caroli.romania/, Maestro Natural: https://www.facebook.com/Maestro.Natural, Caroli Foods Group: https://www.facebook.com/CaroliFoodsGroup/, Caroli Foods Group Cariere:

https://www.facebook.com/CaroliFoodsCariere/, Sissi https://instagram.com/sissi.romania; Carolino: https://instagram.com/servetelul.carolino; Maestro: https://instagram.com/maestronatural;Campofrio Active Snack: https://instagram.com/campofrioactivesnack.

 

5.4. Influencerii principali care vor activa in campania publicitara “Susține Eroii din linia întâi!” sunt: Flick Domnul Rima, Micutzu, Gasca Zurli, Mirela Retegan, Alexandra Badoi, Serin Jemaa & Victor Tepeanu ca reprezentanti ai Cuibul Artistilor.

5.5Brandurile CFG care sustin aceasta campanie trebuie sa isi mobilizeze comunitatea pentru crearea si prezentarea celui mai savuros/gustos preparat culinar insotit de un mesaj de multumire si/sau incurajare pentru a le multumi eroilor din prima linie in lupta cu COVID-19.

5.6.Influencerii care sustin aceasta campanie trebuie sa isi mobilizeze comunitatea pentru crearea si prezentarea celui mai savuros/gustos  preparat culinar insotit de un mesaj de multumire si/sau incurajare pentru a le multumi eroilor din prima linie in lupta cu COVID-19.

5.7.Membrii comunitatilor influencerilor care activeaza pe platforma de socializare Instagram trebuie sa pregateasca unul din cele 4 tipuri de preparate culinare (Caroli – Sandwich-ul Caroli sau Sandwich-ul Carolino; 2. Sissi – Platoul cu aperetiv; 3. Campofrio – Hot-dog-ul de la Campofrio sau gustare meat snacks. 4. Maestro – preparat cu carnatii Maestro); sa fotografieze acel preparat si sa faca upload fotografiei in feed-ul personal, avand ca descriere #GrijaPentruBine si mesajul de apreciere transmis persoanelor din prima linie in lupta pentru COVID -19, sau sa trimita fotografia si mesajul de apreciere insotite ca mesaj direct catre influencerul din comunitatea caruia apartin. In acelasi timp, participantii trebuie sa trimita postarea ca mesaj direct catre influencerul din comunitatea caruia apartine.

5.8 Participantii care vor participa la campanie fara a face parte din nicio comunitate de influenceri mentionati la punctul 5.4  vor respecta criteriile de mai sus, dar vor trimite/posta fotografia si mesajul de apreciere insotit de #GrijaPentruBine pe:
https://www.facebook.com/CampofrioRomania/, Sissi:https://www.facebook.com/SissiRomania/, Caroli: https://www.facebook.com/caroli.romania/, Maestro Natural: https://www.facebook.com/Maestro.Natural, Caroli Foods Group: https://www.facebook.com/CaroliFoodsGroup/,  

Caroli Foods Group Cariere: https://www.facebook.com/CaroliFoodsCariere/, Sissi https://instagram.com/sissi.romania; Carolino: https://instagram.com/servetelul.carolino; Maestro: https://instagram.com/maestronatural;Campofrio Active Snack: https://instagram.com/campofrioactivesnack.

5.9.Influencerii vor selecta preparatele pe baza fotografiilor trimise de participanti si postate de catre participanti, apreciind si evaluand (in vederea stabilirii fotografiei si implicit a produsului castigator per categorie) pe baza urmatoarelor criterii : 
Inspira sau nu savoare

Este insotit de un text dedicat eroilor din linia intai

Au o forma de prezentare agreabila.

 

5.10 Consumatorii sunt considerati candidati/participanti in competitia pentru castigarea premiului aferent categoriei pentru care posteaza ( una din cele 6 precizate la pct. 5.2. mai sus) daca  FOTOGRAFIILE SI MESAJELE INCARCATE /trimise conform instructiunilor din prezentul regulament, intrunesc cumulativ urmatoarele conditii  (alaturi de conditiile din regulament referitoare la participanti, locul desfasurarii campaniei, etc...) :

  • Contin o imagine cu un produs relevant pentru categoria si cerintele brand-ului respectiv
  • Contin ingrediente adecvate pentru tipul de sandwich ales
  • Mesajele contin: cuvinte de apreciere pentru Eroii din Prima Linie
  • Mesajele sunt insotite de : #GrijăPentruBine



5.11.Cu fotografiile care intrunesc conditiile de mai sus se va realiza ulterior un colaj de tipul unui poster, afisat pe www.casacarolistilor.ro.

Fiecare participant al carui preparat a fost declarat /selectat ca fiind castigator va fi contactat pentru a furniza reteta si modul de preparare al produsului castigator ( din fotografia trimisa), astfel incat fiecare preparat dintre cele selectate drept castigatoare  sa constituie reteta utilizata de catre Master Chef-ul Nicolai Tandpentru realizarea unor gustari destinate persoanelor din prima linie in combaterea COVID-19.  Este de esenta campaniei ca participantii castigatori sa furnizeze reteta preparatului din fotografia castigatoare, acesta fiind mecanismul de baza al derularii campaniei in acord cu scopul final: mobilizarea consumatorilor, a comunitatilor in vederea implicarii active in sustinerea Eroilor din Linia Intai.

  • In data de 9.05.2020, in intervalul orar 11.00 -13.00, pe platforma CasaCarolistilor.ro, userii care au cont activ pe aceasat platforma vor putea sa voteze fotografiile cu preparate ale participantilor, iar in functie de cele mai multe voturi, vor fi selectate preparatele castigatoare.

5.13.In perioada 11.05.2020 - 31.05.2020, Caroli Foods Group si echipa chef-ului Nicolai Tand vor organiza livrarea preparatelor  catre persoanele din prima linie.

5.14.In vederea participarii la campanie, participantii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

 

5.15.Sa intre incepand cu data de 01.05.2020 pe paginile de facebook ale influencerilor care vor activa in campanie sau pe paginile de facebook aferente Caroli Foods Group (Caroli, Sissi, Maestro si Campofrio) si  sa lase un comentariu la  postarea aferenta campaniei, o fotografie cu preparatul pregatit cu produse din portofoliul Caroli Foods Group (Caroli, Sissi, Maestro si Campofrio).

 

5.16.Data inceperii campaniei: 01.05.2020 ora 13:00 a.m;

  • Prima etapa: 01.05-08.05.2020 (in care participantii se pot inscrie in campanie);
  • Cea de-a doua etapa: 09.05.2020 (participarea la cel mai mare picnic digital din Romania pe platforma https://www.casacarolistilor.ro/.
  • Etapa a treia: prepararea gustarilor ce urmeaza a fi donate catre eroii din linia intai;

         Data incheierii: 31.05.2020, ora 23:59:59 p.m;

 

  • .Modalitatea de desemnare a castigatorilor se va face prin evaluarea respectarii criteriilor mentionate la punctul 5.12 al regulamentului. Vor fi selectate cele mai creative si utile preparate culinare de catre influecerii de categorie si de catre reprezentantii de Brand in cazul postarilor pe paginile de Brand.

 

5.18. Membrii comunitatilor pot participa la campanie cu mai multe fotografii de preparate pentru a le creste astfel sansa de castig, dar pot castiga un singur premiu in campanie.  Acestia pot castiga o invitatie la  cina oferita de Chef Nicolai Tant, in limita numarului maxim de 6  castigatori.

 

5.19 Influencerul care va reusi sa mobilizeze cel mai mare numar de participanti va primi din partea Caroli Foods Group 100 de paturi de picnic pentru premierea si aprecierea comunitatii sale;

  • Fiecare influencer agreat in campanie inclus in acest regulament, va primi din partea Caroli Foods
  • Group un gratar profesional pe care il va oferi catre orice persoana din comunitatea pe care o detine in baza mesajului si fotografiei transmise;

 

  • Chef Nicolai Tand va alege cate un castigator din fiecare categorie caruia ii va oferi o invitatie la o cina speciala la restaurantul Cantina Nicolai;

 

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR

 

  1. In cadrul Campaniei se vor acorda urmatoarele premii:

Premii

Cantitate (buc.)

Pret fara TVA UNITAR

Valoare totala fara TVA

Valoare totala – cu TVA

6 invitatii la cina oferite de Chef Nicolai Tant

6

 

1,000 RON

 

Paturi de picnic

100

49

4.900 RON

 

Gratare profesionale cu capac

6

350

2.100

 

 

 



 

 

SECTIUNEA 7. PROCEDURA PENTRU VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

 

7.1.Premiile campaniei, “Sustine eroii din prima linie”, se vor livra catre castigatori in termen de maxim 45 de zile lucratoare de la terminarea starii de urgenta/alerta. Castigatorii desemnati in campanie vor fi contactati prin mesaj pe facebook initial si ulterior prin telefon ori email in vederea expedierii /predarii premiilor.

7.2.Castigatorii vor intra in posesia premiilor pana la data de 31 iulie 2020.

 

7.3.In cazul in care castigatorii nu pot fi contactati pe Facebook sau telefonic (ca de exemplu, dar fara a se limita la situatiile in  care acesta nu raspunde, numarul este nealocat, telefonul este inchis etc.), email, in termen de max 10 zile lucratoare consecutive in intervalul dintre data castigarii premiului si data de   Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui/de a nu preda/a nu expedia premiul respectiv.

 

7.4.Castigatorul nu poate ceda premiul, in parte sau in in integralitatea sa, unei alte persoane.

 

7.5 Fiecare  premiu acordat va fi inmanat castigatorului numai  in baza unui proces verbal de predare primire  a premiului, in care se vor consemna  datele castigatorului (Numele si prenumele, adresa, semnatura) si  datele de individualizare ale tipului de premiu castigat. Procesul verbal de predare-primire al premiului va fi  intocmit intr-un singur exemplar in original, semnat de ambele parti.

 

SECTIUNEA 8. RASPUNDERE

 

8.1.   Prin participarea la Campanie, toti participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si eventualilor castigatori.

8.2.   Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor, sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

8.3.Prin participarea la Campanie, participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta, si este de acord cu urmatoarele:

- Participantul este singur raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;

- Participantul declara ca nu sufera de afectiuni fizice sau psihice care sa faca imposibila utilizarea premiilor;

- Participantul este constient de conditiile normale de utilizare a premiilor si poate face uz de aceastea fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur.

8.4. Prin participarea la campania publicitara “Cel mai mare Picnic digital din România” participanții sunt de acord ca societatea Caroli Foods Group să utilizeze fotografiile și mesajele postate de aceștia pe paginile de social media ale brand-urile, dar si pe cele ale influencerilor care vor activa in campanie pentru repostarea lor pe pagina sa de Facebook, de Instagram și/sau să le folosească în acțiuni de marketing.

8.5.   Organizatorul si societatile comerciale implicate in Campanie:

  1. nu este raspunzator pentru calitatea premiilor oferite in cadrul acestei Campanii si nu acorda termen de garantie de utilizare pentru acestea;
  2. nu este raspunzator pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul preluarii lor de catre castigator;
  3. este exonerat de catre castigatori, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigatori in legatura cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;

nu este raspunzator de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii;

isi rezerva dreptul de a redistribui premiul sau de a nu-l mai distribui in cazul in care castigatorul nu se prezinta/nu poate fi contactat in vederea inmanarii premiului.

 

SECTIUNEA 9. DATELE CU CARACTER PERSONAL

9.1 În conformitate cu dispozițiile legislației în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul General privind Protecția Datelor (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR), participanții la prezenta Campanie sunt informați cu privire la următoarele aspecte legate de viața privată și protecția datelor.

Cine este operatorul care prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal?

Operatorul este entitatea Caroli Foods Group SRL, o societate comerciala din Romania, cu sediul social în Pitesti, Intrarea Abatorului, nr. 30, jud. Arges,  înmatriculată la Registrul Comerţului cu numarul J3/38/2003, avand cod unic de inregistrare RO 6543790, denumit în continuare, pentru scopul prezentei sectiuni (Prelucrarea datelor cu caracter personal) „Operatorul”.

Operatorul a desemnat în mod oficial un responsabil cu protecția datelor cu caracter personal care să vă răspundă solicitărilor dumneavoastră, responsabil care poate fi contactat folosind următorul canal de comunicare: dpo.external@campofriofg.com.

Cum obținem datele dumneavoastră cu caracter personal?

Datele cu caracter personal sunt obtinute astfel:

  1. a) Sursele din care provin datele personale.
  • Furnizate de participant în cadrul relației sale cu Operatorul, prin participarea la Campania în cauză.
  1. b) Tipologiile datelor cu caracter personal prelucrate de Operator.
  • Date de identificare: Numele si prenumele, adresa
  • Date cu caracteristici personale: semnatura
  • Date economice și financiare, exclusiv în cazul în care acestea sunt necesare pentru a se permite acordarea și intrarea în posesia premiului pentru câștigătorul prezentei Campanii;

Care este scopul prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal?

În cadrul acestei Campanii Operatorul prelucreaza datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile detaliate mai jos:

  • Gestionarea Campaniei și/sau participarea dumneavoastră la aceasta, precum și furnizarea de informații, astfel încât participarea dumneavoastră la Campanie să respecte prevederile Regulamentului Oficial si legislatiei in vigoare.
  • Asigurarea inexistenței unor acțiuni sau participări frauduloase sau contrare Regulamentului Oficial si legislatiei in vigoare.
  • Gestionarea furnizării și/sau facilitarea accesului și a intrării în posesia premiului acordat câștigătorilor.
  • Respectarea obligațiilor legale și/sau fiscale care ar putea reveni Operatorului în calitate de organizator al prezentei Campanii.

Care este temeiul juridic în baza căruia Operatorul prelucrează datele dumneavoastră?

Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră se bazează pe executarea unei obligații contractuale, având în vedere că Regulamentul Oficial al Campaniei reprezintă contractul dintre Organizator și participanți. Prin înregistrarea dumneavoastră în calitate de participant la Campanie și prin acceptarea conditiilor acestui Regulament, intre dumneavoastra si Organizator este incheiat un contract, pentru executarea caruia sunt prelucrate datelor dumneavoastră în scopuri care sa faca posibilă gestionarea participării dumneavoastră la Campanie, inclusiv în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale câștigătorilor Campaniei.

În cele din urmă, vă informăm că Operatorul va prelucra, de asemenea, datele dumneavoastră în vederea respectării obligațiilor legale din domeniul fiscal in ceea ce priveste evidenta premiilor acordate (in masura in care legea impune indeplinirea unor astfel de formalitati), iar un refuz din partea dvs. de a ne furniza aceste date poate atrage imposibilitatea de a ne indeplini obligatiile legale care ne revin în calitate de organizator al Campanie si de a vă acorda premiul.

Ce informații cu caracter personal trebuie să ne furnizați?

Dacă participarea la prezenta Campanie implică transmiterea de către dumneavoastră a unor date cu caracter personal într-un formular/ modalitate în care se indică faptul că anumite date sunt obligatorii, trebuie să furnizați cel puțin datele marcate ca fiind obligatorii pentru ca participarea dumneavoastră la Campanie să poată fi gestionată. În cazul în care nu furnizați cel puțin aceste date, participarea dumneavoastră la Campanie nu va fi posibilă.

Ce trebuie să garantați atunci când furnizați date cu caracter personal?

Atunci când furnizați date, trebuie să vă asigurați că acestea sunt reale, exacte, complete și actualizate, fiind responsabil pentru orice prejudiciu, direct sau indirect, care ar putea fi ocazionat ca urmare a încălcării acestei obligații. În plus, prin furnizarea datelor dumneavoastră, garantați că aveți peste 18 ani, fiind pe deplin responsabil pentru această declarație.

Cine sunt destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal?

Pentru îndeplinirea scopurilor menționate mai sus, Operatorul utilizează serviciile unor parteneri prin care se organizeaza Campania, cu care colaboram pentru organizarea si derularea acestei Campanii. Acestia vor putea utiliza datele doar in limitele obligațiilor pe care și le asumă față de Operator. Datele cu caracter personal pe care le transmitem către Agentie sunt limitate la informațiile cu caracter personal minime care sunt necesare pentru prestarea respectivelor servicii și ii solicităm acestora să nu utilizeze datele cu caracter personal în niciun alt scop. Totodata, depunem toate eforturile pentru a ne asigura că toate entitățile cu care lucrăm stochează datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și securitate.

Datele cu caracter personal pot fi de asemenea puse la dispoziție autoritatilor fiscale, in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale privind castigatorii concursurilor, in conditiile legii sau transmise către autorități publice, auditori sau instituții cu competențe în realizarea de inspecții și controale asupra activității și activelor societății noastre, care solicită societății să furnizeze informații, în virtutea obligațiilor legale ale acesteia, precum si pot fi puse la dispozitia instantelor de judecata, pentru respectarea unei cerințe legale sau pentru protejarea drepturilor și activelor societății noastre sau ale altor entități sau persoane, sau unor terți achizitori, în măsura în care activitatea societății ar fi transferată (în totalitate sau parțial), iar datele persoanelor vizate ar fi parte din activele care fac obiectul unei astfel de tranzacții.

De asemenea, în scopurile prelucrării de mai sus, putem distribui datele dumneavoastră cu caracter personal către societăți din Grupul nostru, societăți care vor respecta instrucțiunile societății în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.

În conformitate cu cele de mai sus, comunicările de date menționate anterior urmăresc garantarea unei desfășurări corecte a relației stabilite între participant și Operator, precum și respectarea obligațiilor legale care impun efectuarea comunicărilor menționate.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră?

Datele personale vor fi păstrate cât timp relația stabilită între participant și Operator este in derulare, pe durata derularii Campaniei si acordarii premiilor, precum si perioada necesara pentru protejarea drepturilor Organizatorului, avand in vedere legea aplicabila, inclusiv perioada de prescriptie si termenele prevazute de legislatia fiscala. Ulterior, cu condiția de a nu se fi exercitat dreptul la ștergere, aceste date vor fi păstrate în conformitate cu termenele legale aplicabile în fiecare caz specific, ținând cont de tipul de date, precum și de scopul prelucrării.

Puteți solicita Operatorului mai multe informații cu privire la termenul de conservare a datelor cu caracter personal la adresa: dpo.external@campofriofg.com.

Cum protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

Ca răspuns la preocuparea noastră de a asigura securitatea și confidențialitatea datelor dumneavoastră, am adoptat nivelurile de securitate necesare pentru protecția datelor cu caracter personal și am instalat mijloacele tehnice aflate la dispoziția dumneavoastră pentru a preveni pierderea, utilizarea abuzivă, modificarea, accesul neautorizat și furtul datelor cu caracter personal furnizate.

Ce drepturi aveți în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră?

Operatorul vă informează că aveți dreptul de a vă accesa datele cu caracter personal și de a obține confirmarea prelucrarii, daca este cazul, precum si informatii cu privire la modul în care sunt prelucrate acestea.

Astfel, aveti urmatoarele drepturi cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal:

  • De a accesa datele dumneavoastră: aveți dreptul de a vă accesa datele pentru a ști care dintre datele cu caracter personal pe care le prelucrăm vă privesc și care sunt condițiile în care sunt prelucrate.
  • De a solicita rectificarea sau ștergerea datelor dumneavoastră: aveți dreptul să solicitați rectificarea datelor inexacte sau, dacă este cazul, să solicitați ștergerea acestora atunci când, printre alte motive, datele nu mai sunt necesare în scopurile în care au fost colectate de către Operator.
  • De a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră: in anumite circumstanțe, puteți solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră, caz în care Operatorul va păstra datele în legătură cu care ați solicitat restrictionarea prelucrării numai pentru exercitarea sau apărarea unui drept în justiție.
  • La portabilitatea datelor dumneavoastra: in anumite circumstanțe, veți avea dreptul să primiți datele personale care vă privesc, și pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, precum și ca acestea să fie transmise de Operator către alt operator.
  • De a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră: în anumite circumstanțe și din motive legate de situația dumneavoastră particulară, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră, caz în care prelucrarea va înceta, cu excepția cazului în care Operatorul trebuie să continue să facă acest lucru din motive legitime imperioase sau pentru exercitarea sau apărarea unui drept în justiție. De asemenea, vă reamintim că puteți oricând să vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră în scopuri publicitare sau promoționale.
  • De a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o manieră semnificativă.

Aceste drepturi pot fi exercitate prin următoarele canale:

  • Caroli Foods Group S.R.L., cu sediu social în Pitesti, Intrarea Abatorului, nr. 30, jud. Arges, prin intermediul unei scrisori care trebuie să includă mențiunea „Protecția datelor”.
  • dpo.external@campofriofg.com

În ambele cazuri, Operatorul are dreptul, in conditiile prevederilor legale, de a solicita furnizarea de informatii suplimentare necesare pentru a confirma identitatea persoanei vizate, atunci care are indoieli intemeiate cu privire la identitatea persoanei fizice solicitante.

Operatorul vă va furniza informațiile solicitate în termen de maximum o lună de la primirea cererii. Acest termen poate fi prelungit cu încă două luni, dacă este necesar, în funcție de complexitatea cererilor și de numărul acestora.

Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, în cazul în care acesta a fost acordat pentru un anumit scop, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ anterior retragerii acestuia.

Puteți depune o plângere la Autoritatea de supraveghere competentă în materie de protecție a datelor. Cu toate acestea, vă încurajăm să transmiteți în primă instanță reclamația dumneavoastră responsabilului cu protecția datelor, pentru a fi soluționată în mod amiabil.

 

SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE

 

Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din premii, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il vireze la bugetul de stat conform prevederilor din Codul Fiscal.

 

SECTIUNEA 11. INTRERUPEREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

 

Campania va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, decizie ce va fi anuntata public si care va respecta prevederile legale. In cazul intreruperii acestei Campanii, Organizatorul nu isi asuma nici un fel de raspundere referitor la premiul care ar trebui oferit in urma indeplinirii conditiilor de premiere survenite ulterior acestei date.

 

SECTIUNEA 12. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

 

SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL OFICIAL

 

Regulamentul Oficial este disponibil gratuit pentru toti participantii vizitand urmatoarea adresa de Internet: https://www.casacarolistilor.ro/campanii/regulamente

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiillor prezentului Regulament Oficial.

 

Organizator,

Caroli Foods Group SRL

Prin director executiv Ana Maria Bajan            

 

ACT ADITIONAL 1   LA

REGULAMENTUL CAMPANIEI PUBLICITARE

"Sustine Eroii din linia întâi!"

 

Subscrisa

Caroli Foods Group SRL, o societate comerciala din Romania, cu sediu social in Pitesti, Intrarea Abatorului, nr. 30, jud. Arges,  inmatriculata la Registrul Comertului cu numarul J03/38/2003, avand cod unic de inregistrare RO 6543790 , Capital social subscris (total RON): 2110, IBAN RO30RNCB0721027072290001, BCR, sucursala Mall Plazza, tel.021.444.08.09 ; fax:021.444.08.10 (”Organizator” sau „CFG”).

 

a hotărât  de comun  acord  si  in  mod   expres  completarea regulamentului, avand urmatoarea formulare:

 

SECTIUNEA 2. DURATA  si LOCUL  de DESFASURARE ale CAMPANIEI

Se adauga la Articolul 2.4 Locul de desfasurare al campaniei :

 

Totodata, consumatorii pot trimite mesaje de multumire si  upload poze cu preparate pe paginile din Social Media ale influencerilor implicati in campanie: Cosmin Nedelcu (aka Micutzu), Sebastian Flicea (aka Flick domnul Rima), Mirela Retegan (inclusiv Gasca Zurli), Alexandra Badoi, Serin Jemaa si Victor Tapeanu, dar si pe pagina de Facebook a Radio Zu, cat si pe paginile: Georgiana Ionescu, Marian Ionescu (aka Mariuciu), Oana Stancu  si Alex Ghidush.

 

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

Articolul 5.4. se modifica dupa cum urmeza:

 

Influencerii principali care vor activa in campania publicitara “Susține Eroii din linia întâi!” sunt: Flick Domnul Rima, Micutzu, Gasca Zurli, Mirela Retegan, Alexandra Badoi, Serin Jemaa & Victor Tepeanu ca reprezentanti ai Cuibul Artistilor. Micro influencerii care vor active in cadrul acestei campanii sunt: Gerogiana Ionescu, Marian Ionescu (aka Mariuciu), Oana Stancu  si Alex Ghidush.

 

Articolul 5.20. se modifica dupa cum urmeza:

 Fiecare influencer agreat in campanie si  inclus in acest regulament, va primi din partea Caroli Foods Group un gratar profesional pe care il va oferi catre orice persoana din comunitatea pe care o detine in baza mesajului si fotografiei transmise. Totodata, micro-influencerii inclusi in campanie, vor oferi comunitatii lor un sandwich maker, exceptie facand  partenerul Georgiana Ionescu care va oferi comunitatii ei un lantisor din aur.

Articolul 5.21 se modifica dupa cum urmeaza:

Chef Nicolai Tand va alege cate un castigator din fiecare categorie, caruia ii va oferi o invitatie la o cina speciala la restaurantul Cantina Nicolai; Acesti castigatori vor fi alesi dintre participantii care au trimis poze cu preparatele lor preferate pana in data 08.05.2020, ora 16.00. Mentionam ca participantii pot trimite fotografii pana la data de 09.05.2020 ora 11.00, dar acestea nu vor fi etalate pe parcursul picnicului digital si nici nu vor fi incluse in procesul de selectie a lui Chef Nicolai Tand pentru castigarea uneia dintre cele 6 invitatii la cina.

 

 

 

  1. SECTIUNEA 6. PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR

Articolul 6.1 se modifica dupa cum urmeaza:

 

Premii

Cantitate (buc.)

Pret fara TVA UNITAR

Valoare totala fara TVA

6 invitatii la cina oferite de Chef Nicolai Tant

6

 

1,000 RON

Paturi de picnic

100

49

4.900 RON

Lantisor de aur

1

274.4

274.4

Sandwich maker

3

247.92

991.68

Gratare profesionale cu capac

6

350

2.100

 

 

 

 

ACT ADITIONAL 2 LA

REGULAMENTUL CAMPANIEI PUBLICITARE

"Sustine Eroii din linia întâi!"

 

 

Subscrisa

Caroli Foods Group SRL, o societate comerciala din Romania, cu sediu social in Pitesti, Intrarea Abatorului, nr. 30, jud. Arges,  inmatriculata la Registrul Comertului cu numarul J03/38/2003, avand cod unic de inregistrare RO 6543790 , Capital social subscris (total RON): 2110, IBAN RO30RNCB0721027072290001, BCR, sucursala Mall Plazza, tel.021.444.08.09 ; fax:021.444.08.10 (”Organizator” sau „CFG”).

 

a hotărât de comun acord  si  in  mod   expres  completarea regulamentului, avand urmatoarea formulare:

 

SECTIUNEA 2. DURATA si LOCUL de DESFASURARE ale CAMPANIEI

Articolul 2.1 se modifică după cum urmează:

 

Campania va fi lansată la data de 01.05.2020 ora 13:00 a.m. și se va desfasura până cel mai târziu  în data de 30.06.2020 inclusiv, ora 23:59:59 p.m;

Etapa 3: livrarea produselor pe intreg teritoriul Romaniei cu Van-ul Campofrio.

 

SECTIUNEA 3. MARCILE PARTICIPANTE / SCOPUL CAMPANIEI

Articolul 3.1 se modifică după cum urmează:

 

Etapa 3 - livrarea produselor propuse de catre consumatori se va realiza in perioada 03 iunie 2020 – 30 iunie 2020 cu Van-ul Campofrio.

 

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

Articolul 5.13 se modifică după cum urmează

În perioada 03.06.2020 - 30.06.2020, Caroli Foods Group va organiza livrarea preparatelor către persoanele din prima linie cu Van-ul Campofrio.

Articolul 5.16 se modifică după cum urmează:

Data inceperii campaniei: 01.05.2020 ora 13:00 a.m;

  • Prima etapa: 01.05-08.05.2020 (in care participantii se pot inscrie in campanie);
  • Cea de-a doua etapa: 09.05.2020 (participarea la cel mai mare picnic digital din Romania pe platforma https://www.casacarolistilor.ro/.
  • Etapa a treia: prepararea gustarilor ce urmeaza a fi donate catre eroii din linia intai cu Van-ul Campofrio;

         Data incheierii: 30.06.2020, ora 23:59:59 p.m;

 

Celelalte prevederi ale regulamentului rămân neschimbate, în măsura în care nu contravin prezentelor modificări.

 

 

ACT ADITIONAL MODIFICATOR 3 al Regulamentului valabil pentru Campania publicitara “Sustine Eroii din prima linie”

 

Subscrisa,

Caroli Foods Group SRL, o societate comerciala din Romania, cu sediu social in Pitesti, Intrarea Abatorului, nr. 30, jud. Arges, inmatriculata la Registrul Comertului cu numarul J03/38/2003, avand cod unic de inregistrare RO 6543790, Capital social subscris (total RON): 2110, IBAN RO30RNCB0721027072290001, BCR, sucursala Mall Plazza, tel.021.444.08.09 ; fax:021.444.08.10

(”Organizator” sau „CFG”).­-

A hotărât de comun acord si in mod expres modificarea regulamentului, avand urmatoarea formulare:

­­­-

SECTIUNEA 6. PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR

Se modifica subsectiunea:

 

Premii

Cantitate (buc.)

Pret fara TVA UNITAR

Valoare totala fara TVA

 

6 invitatii la cina oferite de Chef Nicolai Tant

6

 1.000

6,000 RON

 

Paturi de picnic

100

49

4.900 RON

 

Gratare profesionale cu capac

6

350

2.100 RON

 

   

 

 Celelalte prevederi ale regulamentului raman neschimbate, in masura in care nu contravin prezentelor modificari.